אירוע קייטרינג חלבי

רוצים לקבל עדכונים על מתכונים חדשים?

מלאו את הפרטים והצטרפו לרשימת התפוצה שלנו.
או, תעקבו אחרינו בפייסבוק

    מתרגשים לקראת האירוע? אל תשכחו להזמין קייטרינג חלבי

    מוצרי החלב למיניהם הם ללא ספק חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית. אנו אוהבים את החלב שלנו, שנחשב למוביל בעולם, עם תעשייה שמייצרת כמות עצומה של חלב, לשוק המקומי ולייצוא כאחד. לא פלא שעם כל כך הרבה חלב איכותי, יש לנו בישראל מגוון כה עשיר של מוצרי חלב ופתרונות של קייטרינג חלבי.

    אם תחשבו אחורה תגלו כי כמעט כל אירוע מוצלח בו ביקרתם כלל קייטרינג מוצלח במיוחד, ולרוב הוא היה חלבי. המגוון העשיר של הקייטרינג החלבי מאפשר לכם לארח כיד המלך אך בלי ליפול להוצאות מיותרות, עם מגוון, טעם ואופי מיוחד לכל מנה ולעיצוב שולחנות ההגשה.

    למה דווקא הקייטרינג החלבי?

    1. מגוון – באמת שקשה לנצח את המגוון שמציעים בקייטרינג חלבי. המגוון הזה אומר לא רק שאתם יכולים לבחור ולהתאים את המנות בדיוק לפי הטעם והרצונות שלכם ושל האורחים שלכם, אלא גם להפתיע את עצמכם וללמוד על עוד מנות, ולייצר תפריט עשיר שעונה על הצרכים של כל האורחים כולם.

    2. סטייל – אין מה לומר, ההגשה של מוצרי חלב אלגנטית ונקייה יותר מאשר בקייטרינג בשרי. לא נצא כנגד הבשר, אבל על עובדות אסתטיות אי אפשר להתווכח, ומספיק להציץ על שלל סוגי ההגשה כדי לראות מיד את העליונות של עיצובי הקייטרינג החלביים, החגיגיות האלגנטית שמגיעה מעצם טבעו של הצבע הלבן של מוצרי החלב והאסוציאציות שמגיעות עימו.

    3. מזון קל – אירוע צריך לזרום, לנוע, להשתנות, ומזון כבד כמו בארוחה הבשרית הוא פשוט משקל עודף שיכול לייצר כובד גם באווירה של האירוע עצמו. המנות החלביות לרוב קלילות יותר, וזאת מבלי להתפשר על העושר שלהן שנובע מהיצירתיות של המטבח הישראלי לצד פלטת הטעמים האדירה של מוצרי החלב השונים. במילים אחרות, אתם יכולים לאכול ולהתפנק ממגוון עשיר של מנות, ועדיין להמשיך לשאר חלקי האירוע בלי להרגיש ש"עברתם אירוע".

    4. מחיר נגיש – מחירי השוק נשענים על ביקוש והיצע. אין ספק שכמות הביקוש הישראלי לקייטרינג חלבי גבוהה במיוחד, אבל כפי שכבר ציינו, כמות ומגוון החלב ומוצרי החלב הזמינים לקהל הישראל ובטח שלעסקי הקייטרינג יוצאת מגדר הרגיל. הוסיפו על כך את התחרות הגבוהה בשוק, ואתם, הלקוחות, יוצאים כאשר ידכם על העליונה, עם שירות קייטרינג מלא ועשיר במחירים שלא צריך להיות עשיר כדי לפרוע.

    איך בוחרים את המנות הנכונות לאירוע?

    ברגע שבחרתם בקייטרינג חלבי אתם כבר יותר מחצי דרך להצלחת האירוע, ובאמת שקשה לטעות. ועדיין, אם אתם לא מפיקי אירועים מקצועיים אלא מפיקים אירוע משפחתי או פשוט בתחילת הדרך ורוצים ללמוד ולהתגלח על הזקן של המומחים, הרי שעם הזמנת קייטרינג חלבי מומלץ להתייעץ עם בעל הקייטרינג.

    בעל העסק מציע שירות כמומחה, והגיש כבר אלפי, אם לא עשרות או מאות אלפי מנות קייטרינג חלבי, ואין חכם כבעל ניסיון.

    דירוג

    מתכונים קשורים

    Facebook

    הצטרפו לקהילה בפייסבוק!

    >> לחצו כאן <<

    דף מתוק מתכונים מתוקים פייסבוק